Salam~
It's almost 2 am and I didn't fell asleep. Saje, waiting for the time to naik bas ke Nottingham at 3. I'll surely sleep in the bus nnti. Silap-silap dalam masa beberapa saat after departing..ehehe :P
Today, my kepala otak rasa ringan sangat. Maybe bcoz next week is my Reading Week. Yeay!!! No class for a week! Tapi lecturer dah pesan, do lots and lots of reading during the week. Kena cover ape yg tertinggal. Almaklumlah, bukan paham betul-betul pun masa dalam lecture. :P
Owh, tadi buat cookies. Oat and peanut butter cookies. My first attempt and it's not dissapointing at all. Ramai tak caya aku buat cookies coz they said aku bukanlah org yg jenis suka baking-baking nih. Usually Aneesah and Dibah yg suka buat mende-mende sedemikian. Hehe, saja nak try2. Tak susah pun rupenye. All I need is just a little effort to mix all the ingredients and bake them. Easy kan? Nak dgn tak nak je pokoknya ;)
Owh ya, thanks to Neesah for the recipe :)
I'm actually quite looking forward for Notts Games tomorrow. Will not be playing any games, insyaAllah will help team Fuiyo untuk berjualan kat Food fest masa the games. Hope that we enjoy selling and dapat untung besaarrrr punye..hehe.
On Sunday pulak, insyaAllah, akan ke London untuk jumpe my bebeh, Afah yg coming all da way from Malaysia! Tak sabar nak jumpa! Miss her sangat-sangat. Hope she'll enjoying her holiday here.
Owh, got to go. Kena siap-siap untuk tunggu bus to Notts. Ciao!
No comments:
Post a Comment