Salam~
Huhu..Sebenarnye, hari ni aku baru jer nak taruk layout baru for this blog but then baru aku realise kalo nak tukar layout, sume gadgets akan ter delete n I have to buat all over again. Nyampah la.. N dalam pada dok try2 tadik, aku da pun ter delete all my bloglists segala..Huaaa..Jenuh la nak carik balik...
Kalau tau takmo tukar!! Adoi la..
After try punyer try, tukar punyer tukar, macam2 problem lagik yg timbul. Last2 ak decide to juz choose the layout provided by blogspot. Takpelah..cantek jugak ape..janji boleh tulis suda..hehe. N now, aku kena carik balik all my lists!! Chiayok!!
Owh ya, lupe! Today is my cousin's burfday. Even if he can't read this, I still wanna wish him, ''Happy Birthday!". May Allah bless you, Naim..
After try punyer try, tukar punyer tukar, macam2 problem lagik yg timbul. Last2 ak decide to juz choose the layout provided by blogspot. Takpelah..cantek jugak ape..janji boleh tulis suda..hehe. N now, aku kena carik balik all my lists!! Chiayok!!
Owh ya, lupe! Today is my cousin's burfday. Even if he can't read this, I still wanna wish him, ''Happy Birthday!". May Allah bless you, Naim..
No comments:
Post a Comment